2011. február 18., péntek

A Bárd Pesterzsébeten


GEP a Határ úton: de hogyan mászott fel? Vagy le?
معمر القذافـي أهبل
Ifjonti lelkesedéssel mentem a pofonért. Egyedül tértem be, hogy a helyi magyar néplelket tanulmányozzam, feloldódjak a közösségben, magyarokvagyunkvagymiazisten, új barátságok, talán egy erzsébeti szépség is megosztja velem bájait, tele voltam optimizmussal. Ez 7 sör magasságában mással is megesik.

Nos, csekélyebb sikerem volt, mint amikor hófehér műanyag öltönyben tévedtem le a Gödörbe, pedig akkor szageffektek is játszottak. Sebesen távoztam, fájdalommal a helyiek alacsony toleranciaszintje miatt: milyen xenofóbiának nevezzük, hogyha valakit azért utálnak, mert belsőbb kerületből származik? A bézbólsapkámat hátrahagyva. Igen sajnálom, úgyhogy valaki visszamehetne már érte. Könnyű felismerni, kis ventilátor van beépítve a simijébe, valamint azt írja rajta, hogy Florida.

Bárd interiör
Bárd kló, kb. rendben

Bárd Söröző


Cím: 1205 Budapest, József Attila utca 2
Budapest
Erzsébet közp.,



következzék egy sláger Ferótól, azokból az időkből, mikor még csak félig vette szájba a médiagecik faszát. Beatrice: 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás
كس مجانا



لعق, لحس, مص, إنطلق بسرعة, هزم.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Libya online http://www.livestream.com/libya17feb