2013. november 24., vasárnap

varnailaszlo.blog.hu: vizuális környezetszennyezés, avagy a cél szentesiti az eszközt



Hogy működik egy önkormányzat? És miért? Vagy miért nem működik? Hogy születnek, és mi motiválja döntéseket? Mint " új fiú a kupiban" friss, és egyetlen LMP-s képviselőként a Zuglói Önkormányzatban szerzett élményeimet próbálom terápiás céllal kiírni magamból. Civilként fotós (www.varnailaszlo.hu) és TV szerkesztő vagyok, egy három és fél fiam és egy 23 éves lányom van. Születésem óta Zuglóban élek. A Talpalatnyi Zöld szerkesztőkéjeként láttam mennyire szüksége van Magyarországnak egy zöld pártra. Politizálni 2005-ben az Élőlánc Magyarország színeiben kezdtem. A kisföldalatti végállomáshoz tervezett megalomán pláza ellen 2007-ben létrejött Civilzugló Egyesület (civilzuglo.hu) alapítója lettem. Az egyesület a gyakorlatban mutatta meg a "Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" elvét. A környezetet és épített örökséget védő egyesület sikerrel akadályozta meg a túlépítést, szervezett közösségépítő Herminamezei Napokat és védi Zugló kertvárosi jellegét. 2009-ben az LMP egyik alapítója voltam. A rendszerváltáshoz mérhető élmény volt egy pártot a semmiből létrehozni, végigküzdeni az EP kampányt és kegyetlen sok munkával bejuttatni a parlamentbe. 2010 ősze óta az LMP-t képviselem a zuglói önkormányzatban. Nevemhez fűződik a Helyi Épített örökség védelmi rendelet elfogadtatása, (tíz évig szabotálták elfogadását a pártok), és Herminamező jelentős részének forgalom csillapítása, a balesetek megelőzése. Jelentős eredmény, hogy előterjesztésemre egész Zugló területén 214 helyen kerékpártárolók kerülnek elhelyezésre. Aláírásgyűjtéssel védtem meg a Hermina úti szakrendelőt a tervezett bezárástól és jelentős szerepem van az igazságtalanul kivetett kommunális adóvisszavonásában. Mint ellenzéki képviselő számos Zuglónak ártó, közpénzt szóró, korrupció gyanús ügyet akadályoztam meg, vagy legalábbis hívtam fel a közvélemény figyelmét rájuk. Keressen meg bármilyen helyi üggyel, és azt is örömmel venném, ha bármilyen formában segítené a munkámat! varnai.laszlo14@gmail.com 06 20 930 89 87

 varnailaszlo.blog.hu

Nincsenek megjegyzések: