2014. április 15., kedd

Sensation, az afrikai kocsma és étterem

Kedves olvasónk, Rasszista Prájd írta:

Büdös van, nem kicsit, hanem nagyon. Ez most rasszista megjegyzésnek tűnik, de nem az. Olyan büdös van hogy kihullt a szőr az orromból, pedig én a Wichmannban nőttem fel. Én jól viselem a bűzt, még a Telehordót is kibírom, úgy általában a pincekocsmák piaci szegmensét képviselem, de ezt nem. De ez túlzás, akár a duplafiszting Semjén Zsolt társaságában. Nane. Egy sört ittam, aztán elhúztam a nagy fehér seggemet.  Talán szellőztethetnének, talán mosakodhatnának, részemről ennyi volt a multikulti, az újmagyarokkal való keveredésből.

Ottjártamkor egyetlen fehér ember képviselte a magyarságot. Innét üzenem: Baby, mi magyarok is nagy faszok vagyunk nekünk magyaroknak is nagy faszunk van.





Cím: Budapest, Wesselényi utca 49., pince
Nyitva: ki tudja, ugye
A városban blog is arcraesett errefelé, hiába nyitott gondolkodású libsik..
Az origó meg a külföldi drogdílerek zaklatásáról ír. Pedig a fekának is meg kell élnie valamiből, nem feltétlenül munkából, mert az már a bennszülötteknek is alig van.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

büdös